marți, 23 iunie 2015

Fata de pe strada Alunului

Iubeam o fată pe strada Alunului
îi duceam iriși, îmi făcea cafea la ibric
într-o primăvară mai albastră
ca nimic,
mâncam, amândoi, dintr-o supă la plic
ne căutam gurile și deveneam
mai păcătoși
mai mici
infimi
nimic…

Am stat, o vară-albastră, `n cada ei
dintr-o garsonieră-nchiriată
pe-Alunului, la catul doi,
ca noi, ca niciodată;
în cada ei fumam țigări de foi
mai scumpe ca orice
doar joi,
în cadă mai puteau să cadă ploi
și fulgere erau, jur, seara
ploile cădeau ca Niagara
înalte
puține
pe loc
deloc…

Ne mântuiam printr-un surâs
”dar face crucea mare” îmi spunea
pe-Alunului, la doi, când amețiți
și goi
cădeam într-o beție, un vârtej…

ah, ceasul bate ora bej
cascadele se-ntorc în munți
și părul argintiu pe tâmple…
eu mai vorbesc puțin, mai mut
mai mulg câte un vis cu ea
am dat țigările pe narghilea
ține mai mult, mai joi
decât am fost în stare să o țin
iubirea din Alunului
la doi…

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu